Hovedmenu
Velkommen
Antal besøg (siden 7/12 2009)
Søg JetDanmark

Jettræf hos Falken MFK

JetPower 2022

Jettræf på Flyvestation Værløse

Jettræf på Flyvestation Værløse

Nissetræf/Julefrokost
Seneste forum indlæg

Powerbox igyro 3e til salg, ko[mere ...]
Skrevet af Bayer
19 aug : 20:51

Anja og Jeg kommer med CV..
Skrevet af JØ
19 aug : 09:07

Heidi og jeg kommer også
Skrevet af Keld Hansen
18 aug : 20:15

Hej BentModellen står i Tilst [mere ...]
Skrevet af Rasmus Glad
18 aug : 20:02

Hej Jeg kommer med kone, hund [mere ...]
Skrevet af sv
18 aug : 09:28

Jetcat 90 med indbygget brushl[mere ...]
Skrevet af HenrikR
18 aug : 09:09

Hejsa RasmusHvor i landet befi[mere ...]
Skrevet af Bent Beck
18 aug : 06:41

SolgtMå nok se i øjnene at jeg[mere ...]
Skrevet af Rasmus Glad
17 aug : 20:47

Der inviteres hermed til jettr[mere ...]
Skrevet af GJ
17 aug : 20:01

B.S. skrev ...Har et sæt nye o[mere ...]
Skrevet af MHjermitslev
16 aug : 10:05

Tak for en hyggelig JetCamp me[mere ...]
Skrevet af GJ
09 aug : 08:14

Tak for denne gang.. Lidt udfo[mere ...]
Skrevet af Ole K
08 aug : 15:44

Tak også fra mig, det var rigt[mere ...]
Skrevet af Bayer
07 aug : 22:34

Mange tak for en god uge i Lin[mere ...]
Skrevet af HenrikR
07 aug : 22:13

Takker for en super hyggelig u[mere ...]
Skrevet af Keld Hansen
07 aug : 14:42

Ny pris
Skrevet af B.S.
06 aug : 23:38

Til Salg :Flot og 100% flyvekl[mere ...]
Skrevet af Anders Johansen
05 aug : 10:30

Andreas Møller og undertegnede[mere ...]
Skrevet af Torben Møller
25 jul : 05:42

Jeg kommer også og vil gerne s[mere ...]
Skrevet af Mathias JM
23 jul : 16:52

CO2 jet ildslukker sælges (fyl[mere ...]
Skrevet af B.S.
23 jul : 16:11

Så må man jo nok melde sig til[mere ...]
Skrevet af Michael Nielsen
22 jul : 13:55

Jeg vil gerne købe Hysol. Er d[mere ...]
Skrevet af Poul Munch
20 jul : 16:08

Nu er der ikke så lang tid til[mere ...]
Skrevet af GJ
19 jul : 12:56

Kommer også, mig og Øglen, 1 d[mere ...]
Skrevet af Bayer
15 jul : 17:16

Kirsten og undertegnede kommer[mere ...]
Skrevet af Palle Iversen
15 jul : 11:31

Kommer 2 personer. Begge delta[mere ...]
Skrevet af Ole K
14 jul : 18:22

Det bliver muligt at køre ind [mere ...]
Skrevet af GJ
13 jul : 15:50

Hey Venner ,vi glaeder os til [mere ...]
Skrevet af Peter-Hamburg
12 jul : 21:22

Kommer hele ugen - Camping - 1[mere ...]
Skrevet af Rasmus Glad
12 jul : 19:17

Dukker selvfølgelig også op he[mere ...]
Skrevet af Laroni
12 jul : 00:13
Forums
<< Forrige indlæg | Næste indlæg >> |
![]() |
Ophavsmand | Indlæg |
GJ |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() Oprettet: lør sep 10 2011, 10:41 Indlæg: 508 | AFLYST da Trafikstyrelsen ikke har givet tilladelse i denne omgang. JetDanmark inviterer til Påsketræf på Stauning Lufthavn, fra torsdag den 14. april til og med søndag den 17. april. Ankomst onsdag aften vil være muligt, men ingen adgang til airside. BEMÆRK: Der er stadig det forbehold at der mangler en endelig godkendelse fra Trafikstyrelsen, men lufthavnen forventer at det bliver godkendt. Der bliver opdateret i tråden (og i dette indlæg) når der er nyt i sagen. Der kan som udgangspunkt flyves fra kl. 10:00 til 16:00. Der er briefing hver dag kl.10:00 ![]() Som udgangspunkt er der ikke adgang til airside om aftenen. (Måske kan der pilles lidt i dette som de forrige år når vi først er der) Hvis der er stemning for det, så kan vi tage på Restaurant Stauning Havn torsdag aften (14. april) til en omgang stegt flæsk med persillesovs (eller hvad man nu vil have) kl. 19:00 ![]() Meld meget gerne her om du vil med så jeg kan få bestilt bord i forvejen! Menukort ( http://www.stauninghavn.com/index.php/restaurant?view=article&id=12:aftenmenu ) Stegt flæsk ( http://www.stauninghavn.com/index.php/arrangement/torsdag ) Påske ( http://www.stauninghavn.com/index.php/arrangement/paske ) Der er mulighed for camping umiddelbart op af Lufthavnen. Jettræffet er åbent for flyvning for alle JetDanmark's medlemmer der flyver med jet-turbinemotorer. For de som ikke er til flyvning hele dagen er der mange muligheder for at udnytte tiden i lokal området, f.eks. det lokale Flymuseum, eller en af Danmarks største natur oplevelse Skjern Å. Fantastik område til en lille gå tur eller cykel tur. http://skjernaa.info/ http://flymuseum.dk/ Flyvning koster 125,- pr person (for hele perioden). Prisen for overnatning i campingvogn 50,- kr pr. voksen / døgn til Lufthavnen. Prisen for overnatning i RST klubhus 150,- kr pr. voksen / døgn til RST klubben. Stauning Lufthavn: www.stauning-lufthavn.dk Vi har denne gang lavet aftale med RST flyveklubben om at leje deres klubhus, med adgang til toilet, bad og køkken, samt god plads til fælles hygge. Deltagere: Gorm (1 person, camping) 1 x mad torsdag Nicolai (1 person, camping) 1 x mad torsdag Henrik R. (1 person, klubhus) Lars Robert (1 person, klubhus) Ole K. (1 person, camping) Keld (1 person, camping) Michael N. (1 person, camping) 1 x mad torsdag Bjørn (1 person, klubhus) 1 x mad torsdag Mvh Gorm ![]() Ajungilaq | ||
Tilbage til toppen |
Nicolai |
| ||
![]() ![]() Oprettet: tir apr 16 2013, 20:25 Indlæg: 126 | Kommer | ||
Tilbage til toppen |
HenrikR |
| ||
![]() ![]() ![]() Indlæg: 367 | Kommer lørdag og søndag. Sover i klubhus. | ||
Tilbage til toppen |
Laroni |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: tor jun 18 2009, 19:07 Indlæg: 425 | Kommer tor og kører lør over aften ( familie om søndagen ) Overnatter i klubhuset Lars Robert Nielsen OY-8936 Medlem af "The 24g Club" | ||
Tilbage til toppen |
|
Ole K |
| ||
![]() ![]() ![]() Oprettet: søn jun 21 2009, 22:25 Indlæg: 948 | Kommer.. Det gør Keld også Jet-Cat - whatever it takes... ![]() | ||
Tilbage til toppen |
Bayer |
| ||
![]() ![]() Oprettet: søn dec 27 2009, 18:15 Indlæg: 178 | Jeg kommer også ???? "Cum Insantientibus Fuere Necesse Est" | ||
Tilbage til toppen |
Bayer |
| ||
![]() ![]() Oprettet: søn dec 27 2009, 18:15 Indlæg: 178 | Bayer skrev ... Jeg kommer også ![]() "Cum Insantientibus Fuere Necesse Est" | ||
Tilbage til toppen |
GJ |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() Oprettet: lør sep 10 2011, 10:41 Indlæg: 508 | AFLYST da Trafikstyrelsen ikke har givet tilladelse i denne omgang. Mvh Gorm ![]() Ajungilaq | ||
Tilbage til toppen |
Bestyrer: A343, HenrikR |